Manila-FilipiniDuh Gibanja fokolarov je prišel na Filipine leta 1966, počasi je prodiral v najrazličnejša okolja, tako verska kot civilna.
Najbližjih članov je kakih 5.000, več kot 100.000 je pripadnikov in simpatizerjev: ti so vplivali in še vplivajo na različne in raznolike življenjske okoliščine dežele.
Chiara Lubich je obiskala to državo dvakrat: leta 1982, ko je poudarila, kakšen “duhovni naftni vrelec” so Filipini za vso Azijo po zaslugi velike in zrele navzočnosti kristjanov; in leta 1997, ko je prejela na univerzi svetega Tomaža v Manili častni doktorat iz teologije. Bila je prva žena in laikinja, ki je prejela tako počastitev, zaradi katere se je začel odnos sodelovanja z univerzo, posebej na področju občestvenega gospodarstva.
Centri Gibanja so v Manili, na otokih Cebu in Davao, več skupnosti je razpršenih po več tisoč otokih filipinskega otočja. Kljub razdaljam jih povezuje isti življenjski slog in ob redkih priložnostih, ko se lahko srečajo, izkusijo pravega duha družine, ki je usklajen s krajevno kulturo.
Mariapoli_Mir_1Mariapoli Pace (Mir) v Tagaytayu je eno od mestec Gibanja fokolarov v svetu. Ustanovila ga je Chiara Lubich leta 1982. Mestece priča o možnosti konkretne in medsebojne ljubezni tudi na področju medverskega dialoga.
Poudariti je treba, da je v življenje Gibanja vključenih veliko duhovnikov in bogoslovcev, prav tako je precej škofov, prijateljev Gibanja, za kar ima zaluge duhovniška šola, ki je v Tagaytayu.
Duh Gibanja se je utrdil tudi kot možen odgovor na več socialnih problemov dežele. Opozoriti je treba na precejšnjo navzočnost na socialnem področju (Bukas Palad, Pag-asa, Sulyap ng Pag-asa, Focolare Carpentry) ter na posvojitve na daljavo z več centri od severa do juga države.
Posebej pomenljiva so podjetja, ki sprejemajo projekt občestvenega gospodarstva, bolnišnični prostovoljci (Sinag Volunteers) v več javnih zdravstvenih ustanovah, precej je časnikarjev v medijih, živahna je tudi dejavnost na vzgojno-izobraževalnem področju.
Poudariti je treba še medverski dialog, ki napreduje v dobrem sodelovanju s številnimi muslimanskimi prijatelji in z nekaterimi hindujci in budisti. Poleg tega ne manjka živahno življenjsko občestvo z brati drugih krščanskih Cerkva in cerkvenih skupnosti.